Ik heb het druk! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Bionda Meulenberg - WaarBenJij.nu Ik heb het druk! - Reisverslag uit Phnom-Penh, Cambodja van Bionda Meulenberg - WaarBenJij.nu

Ik heb het druk!

Door: Bionda

Blijf op de hoogte en volg Bionda

22 Augustus 2009 | Cambodja, Phnom-Penh

Hallo allemaal!
Ik heb mijn reisverslag in mijn reisdagboek bijgehouden. Ik heb alleen telkens te kort tijd om het helemaal op internet uit te typen. Dan kan ik jullie mailtjes ook allemaal niet lezen!
Ik stel voor dat jullie dus de weblog van mijn groep lezen en daar af en toe een leuk berichtje voor me achterlaten. Hier lees je ook al mijn belevenissen en daar heb je zelfs foto's! Dus bekijk het op:

cambodjaaugustus.waarbenjij.nu

Je kan je links onderaan ook opgeven om een bericht te krijgen wanneer iets nieuws is geplaatst.

Ik zal nog proberen af en toe me weblog te typen maar reken er niet te veel op.

Het gaat goed met me hoor! Ik heb het hier heel leuk, ik geniet en geniet. Behalve dat ik jullie mis!

xxx Bionda

  • 22 Augustus 2009 - 19:05

    Opa En Oma Wegman:

    Hallo Bionda (Sreh Srak),

    De eerste verslagen gelezen. Ik had willen vragen of jullie 'n leuk gezelschap hebben, maar dat heb ik in de verslagen wel gelezen. 't Is dus hard werken! Maar ook gezellig met de bevolking. Wij weten alles van 't verkeer daar. Onbegrijpelijk dat er geen ongelukken gebeuren. Ik maak het niet te lang. Volgende keer weer wat. Héél veel sterkte!
    Liefs Opa en Oma

  • 22 Augustus 2009 - 19:07

    Harry En Ineke:

    Hoi Bionda,

    Wat fantastisch. Het lijkt ons heel vermoeiend maar ook leuk en dankbaar wat jullie doen. Leven met jullie mee.

    Kusjes en knuffels van
    Harry en Ineke

  • 24 Augustus 2009 - 19:42

    Huub En Heidi:

    gaan we doen harde werker!!
    Kus

  • 26 Augustus 2009 - 09:05

    Mamma En Ronald:

    Fantastisch dat wij alles zo kunnen meevolgen. We zijn trots op je. Je doet het toch maar allemaal. Wordt vervolgd vanaf nu op cambodjaaugustus. We denken aan je. Kus Mamma en Ronald.

  • 27 Augustus 2009 - 20:17

    Dennis:

    Hey bionda, sorry dat ik nu pas reageer ( had het te druk)
    hoe ist het? kan jij mij aub terugbellen?

    daaaaaaaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bionda

Actief sinds 06 Juli 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 11893

Voorgaande reizen:

03 September 2011 - 30 September 2011

F&B "Down Under"

12 Augustus 2009 - 05 September 2009

Op werkreis naar Cambodja

26 Juli 2009 - 05 Augustus 2009

Zon aan het Gardameer!

Landen bezocht: