De voorbereidingen zijn begonnen! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bionda Meulenberg - WaarBenJij.nu De voorbereidingen zijn begonnen! - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Bionda Meulenberg - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen zijn begonnen!

Door: Bionda

Blijf op de hoogte en volg Bionda

06 Juli 2009 | Nederland, Lelystad

Het is bijna zover! Op 12 augustus gaan we naar Cambodja toe. Ik ben heel benieuwd!

Afgelopen weken ben ik druk geweest met geld inzamelen voor het Cambodja Project. Ik heb onder andere op Almeerse festivals gestaan om brownies/muffins voor dit goede doel te verkopen. We hebben daar al veel geld mee op kunnen halen.

In juni zijn we met ons team op trainingsweekend geweest in de ardennen van Frankrijk. Hier werden we getraind in samenwerken en communiceren. Het was leuk om de groep zo te leren kennen. We zijn o.a. gaan kanoen en mountainbiken. Een leuk avontuur.

Groetjes Bionda

• 25 Juli 2009 - 21:03

R&B:

Het aftellen is begonnen. Het is een mooie weblog en we zijn erg benieuwd naar het vervolg. We zijn trots op je omdat je het toch maar aandurft, Goed hoor. Liefs en groetjes van Mamma en Ronaldinho

• 27 Juli 2009 - 06:56

Huub &Heidi:

Het komt steeds dichter bij We vinden het erg eerbaar dat je je wil inzetten voor andere zonder daar iets voor terug te willen. Nu eerst Italië je bent nu op dit moment in de buurt van Munchen ook een prachtige omgeving. Geniet NU van deze ontspanning samen Kus

• 27 Juli 2009 - 06:59

Huub &Heidi:

• 27 Juli 2009 - 17:46

Silvia:

Hoi Bionda,

Eerst nog even vakantie vieren en dan aan de slag in Cambodja.
    Wat een uitdaging.
    Ik blijf graag op de hoogte hoor van zo een bijzondere ervaring.
    Ik/Wij wensen je alvast een hele schitterende en boeiende tijd daar.
    Liefs
    Silvia en Paul

• 29 Juli 2009 - 21:44

Marcel En Francis:

Wat spannend allemaal!
    Geniet lekker met zijn tweetjes bij het gardameer. En dan het grote avontuur voor je Bionda, super hoor. We volgen je reis en ervaringen graag. Heel veel liefs, succes en een dikke kus van ons vieren

• 01 Augustus 2009 - 14:56

Gineke:

Leuk om te horen dat je nog even er van kan gaan nemen, om dat vervolgens met de handen uit de mouwen aan de slag te kunnen gaan. Ben erg benieuwd hoe het je zal vergaan. Nogmaals heel ver plezier straks en geniet nog even van je vakantie

• 03 Augustus 2009 - 08:42

Maarten & Anouk:

Heey lief (schoon)zusje, Wij zijn echt apetrots op wat je aan het doen bent. De mensen in Cambodja zullen je erg waarderen, zoals ook wij dat al doen.

Nu lekker met ferdi genieten in Italie. Geniet, geniet, geniet.

We vinden het gaaf dat we je reis een beetje kunnen meebeleven via deze site.

Hel veel liefs Maarten & Anouk